TrackGecko zawiera setki funcji umożliwiających konfigurację Twojego Programu Partnerskiego zgodnie z indywidualnymi potrzebami.
Grupy Prowizji umożliwiają Ci ustawianie różnych prowizji dla różnych użytkowników (Wydawców) dla tej samej kampanii. Jednym z przykładów jak pomocna może być ta funkcja jest podzielenie Twoich Wydawców na grupy. Na przykład, Wydawcy z grupy VIP dostaną większą prowizję niż inne grupy.
TrackGecko umożliwia Ci określenie niezliczonej ilości grup w każdej kampanii i efektywne rozróżnienie Wydawców (na przykład poprzez działanie).
Używając tego wraz z funkcją Performance Rewards, możesz nagradzać Twoich VIP-ów lub po prostu dodawać kryteria działania do Twojego programu affiliacyjnego.
Na przykład, możesz zapłacić 20% prowizji jeśli Wydawca dostarczy mniej niż 5 sprzedaży na miesiąc, a 30% jeśli dostarczy 5 lub więcej prowizji w ciągu miesiąca. Każde inne kryteria czasu mogą zostać ustawione zgodnie z Twoimi wymaganiami.