TrackGecko zawiera setki funcji umożliwiających konfigurację Twojego Programu Partnerskiego zgodnie z indywidualnymi potrzebami.
Prowizje Porównawcze to świetna, nowa funkcja TrackGecko, która umożliwia Twojej firmie wynagradzanie wszystkich Wydawców, którzy uczestniczą w poszczególnej sprzedaży. Podnieść jakość swojego programu affiliacyjnego teraz!
Oto przykład, jaka sytuacja może się pojawić, która wymaga prowizji za dużą liczbę sprzedaży:
“Odwiedzający John” szukał bloga Dave’a i był zainteresowany linkiem “best-product.com” na blogu Dave’a. John klikał na stronę “best-product.com” z bloga Dave’a.
Następnie odwiedzający John szukał strony “best-product.com” i wychodził po 5 minutach. John decydował, że będzie przeszukiwał stronę “best-product.com”, aby zdobyc pewne recenzje, odniesienia lub informacje dotyczące cen. Pogłębiając swoje poszukiwania, John znalazł stronę “best-product-review.com” i ponownie oglądał strone “best-product.com”, ale teraz ogląda ze strony Wydawcy Toma, recenzenta.
John szuka ponownie i znajduje forum, gdzie Wydawca Mike wygłosił pozytywną opinię na temat “best-product.com”. W tym momencie John został ponownie odniesiony poprzez czytanie pozytywnych komentarzy jakie Wydawca Mike napisał na forum.
Odwiedzający John podejmuje wtedy decyzję dotyczącą zakupu i ostatecznie zostaje klientem strony “best-product.com”.
Chronologia szukania produktu przez Johna, decyzja, proces zamawiania.
STANDARDOWA STRUKTURA PROWIZJI PROGRAMU affiliacyjnego
Oparte na ustawieniu “pierwszy i ostatni referent”, prowizje idą do Dave’a (pierwszego referenta) lub Mike’a (ostatniego referenta). Obydwie opcje umożliwiają wszystkim zwykłym Wydawcom dostęp do oprogramowania z funkcjami przerabiania cookie.
W standardowej strukturze prowizji affiliacyjnej, Dave, z “Bloga Dave’a” otrzymuje pełną prowizję, ale Tom – recenzent i Mike – Wydawca, pomagają skierować Johna odnośnie jego decyzji zakupu z “best-product.com”. Każdy zaangażowany Wydawca, pozytywnie wpłynął na “Gościa Johna” i odegrał ważna rolę w promowaniu sprzedaży. Wszyscy Ci Wydawcy zasłużyli na wynagrodzenie za ich pracę.
JAK DZIAŁAJĄ PROWIZJE PORÓWNAWCZE
Prowizje Porównawcze oferują możliwość określenia wielu wariantów wynagradzania Wydawców:
Opcja 1) Proste, porównawcze prowizje dla wszystkich.
Wszyscy trzej Wydawcy z przykładu, otrzymują równe prowizje.
Opcja 2) Pierwszy referent stanowi klucz do sukcesu.
Pierwszy referent otrzymuje 60% bonus, a pozostali dwaj Wydawcy, którzy brali udział w sprzedaży porównawczej otrzymują 40% różnicy, 20% każdy.
Opcja 3) Ostatni referent jest kluczem do sukcesu.
Ostatni referent otrzymuje 60% bonus, a pozostali dwaj Wydawcy otrzymują 20% każdy z pozostałych 40% .
Opcja 4) Pierwszy i ostatni referent stanowią kluczowy element sukcesu.
Pierwszy Wydawca – otrzymuje 50% bonus.
Ostatni Wydawca- otrzymuje 30% bonus.
Dodatkowi Wydawcy – każdy zdobywa 20%.
UWAGA: Prowizje Porównawcze umożliwiają również tradycyjne ustawienia, jeśli ustawisz bonus pierwszego referenta w wysokości 100%, inne prowizje nie będą wypłacane w sprzedaży.
DLACZEGO PROWIZJE PORÓWNAWCZE SĄ WAŻNE DLA TWOJEGO PROGRAMU PORÓWNAWCZEGO?
Kluczem do sukcesu programu affiliacyjnego jest motywowanie wszystkich Wydawców w postaci nagradzania. Kiedy wszyscy Wydawcy są zmotywowani, aby promować Twoje produkty, Twój SEO wzrośnie, a to oznacza więcej sprzedaży.
Wynagradzanie poprzez prowizje jest głównym czynnikiem motywującym dla Wydawców. Dzięki Prowizjom Porównawczym Twoi Wydawcy zobaczą pewien procent prowizji z każdej sprzedaży, do której nawiązują, a ten sukces zmotywuje ich, aby promować w bardziej stały sposób i z rosnącym zaangażowaniem, zwiększając wszystkie prowizje.
Najważniejszym kluczem do sukcesu w Twojej pewności affiliacyjnej jest jakość oraz dokładność programu trackingowego.
Dzięki Prowizjom Porównawczym, specjalnej, spersonalizowanej funkcji, Wydawcy szybko zrozumieją, że dzielenie się prowizją, kiedy jest ona gwarantowana, jest równoznaczne z czekiem na wyższą prowizję. Twoi Wydawcy mogą nawet rekrutowac innych rozpowszechniając tą wiadomośc.